A pandémia miatt a kapcsolattartás még inkább az egyébként is túlnyomórészt használt csevegő alkalmazásokra, illetve a videóhívásokra korlátozódott. Ez ugyan praktikus megoldás, mégis idegen lehet egyedülélő, idős szeretteinknek. A koronavírus-járvány és a karácsonyi ünnepek még jobban rávilágítanak, hogy a személyes kapcsolattartás fontos téma, különösen a magukra maradt idősekkel. A kampányfilm erre szeretne érzékenyíteni és levélírásra buzdítani.
Egy várva várt levél
- Magyar Posta - Egy várva várt levél
- 2021

Responsibilities
- Online video
- Social media
- Online media
Leírás
A Magyar Posta 2021 karácsonyára egy olyan fontos ügyet tűzött zászlajára, mely a generációk közötti egyre szélesebb kommunikációs szakadékra mutat rá, az időskori magány problémájának fókuszba helyezésével, mindezt egy érzelmes online film és a hozzá kapcsolódó social media kampány segítségével.
Info
Megoldás
Megoldás
A kampány a hero filmre épült, valamint azt kiegészítendő posztokkal és hirdetésekkel, sajtómegjelenésekkel tartottuk a témát hosszabb távon terítéken. Az emóciókra építő filmmel erőteljesen építettünk annak virális teljesítményére, és ezáltal az RTB alapú online hirdetési rendszerek alacsony bidekkel elérhető áraira. A film elsősorban Facebookon és
YouTube-on érhető el, valamint ezeken a felületeken került hirdetésre.
Eredmények
Összesen több, mint 3,3 millió megtekintés Facebookon és Youtube-on. Több, mint 7,4 ezer like és több, mint 350 pozitív komment Facebookon.