Funcity
- Funcity
- 2022

Feladatok
- Brand Identity
- UX/UI Design
Leírás
A Bükfürdőn található Funcity az ország egyik legmodernebb és leginnovatívabb szórakoztató komplexuma, ahol a változatos VR-élmények mellett, szimulátorok, különleges kialakítású gokartpálya és mozi is várja az érdeklődőket. Az élmény központtal való együttműködésünk különlegessége, hogy már a nulladik lépésnél részt vettünk a tervezési folyamatban, amikor a helyszín még csak a tervezőasztalon létezett. Ezt egyedülálló lehetőségnek és egy igazán inspiráló kreatív kihívásnak ítéltük. Gyakorlatilag a névadástól kezdve az utolsó épület matricáig végigvihettük a helyszínnel és magával a márkával kapcsolatos víziónkat, így a koncepcionális, kreatív és szakmai kompetenciáinkat is mozgósítanunk kellett. A teljes vizuális megjelenés mellett megalkottuk a vadonatúj márka weboldalát, felépítettük annak közösségi média kommunikációját, illetve teljes körű hirdetési stratégiát dolgoztunk ki cégünk mindhárom divízióját integráltan megmozgatva. A tervezés során végig szem előtt tartottuk a helyszín jövőbe mutató, formabontó jellegét, ami vizuális megoldásainkban és a Funcity digitális kommunikációjában is jól látszik. A Funcity kampány a termékbevezetés olyan dimenziót mutatta meg nekünk, melyeket csak nagyon ritkán tapasztalhatunk meg a szakmánkon belül. Rengeteget tanultunk belőle a holisztikus látásmód és az üzenetrendszerek összefüggésének fontosságáról.
















