A szolgáltatásikonok megtervezésénél az volt a cél, hogy azok ne explicitek, inkább minél kifejezőbbek és karakteresebbek legyenek.
Az összes ikont 40x20 pontos keretre és pixel-pontosra terveztük.
A HEPA célja, hogy megbízható és aktív partnere legyen a magyar kis- és középvállalkozások export fejlesztésének és hozzájáruljon a nemzetközi piacokon elérendő sikereikhez.
A szolgáltatásikonok megtervezésénél az volt a cél, hogy azok ne explicitek, inkább minél kifejezőbbek és karakteresebbek legyenek.
Az összes ikont 40x20 pontos keretre és pixel-pontosra terveztük.
A website tervezésekor meghatározott térközökkel dolgoztunk,amik a 10 töbszörösei: 20, 40, 60, 80 és 160.
Az oldalon használt színeket megpróbáltuk a minimálisra redukálni. Leszámítva a márka fő színét, csak monokróm árnyalatokat alkalmaztunk az oldalak letisztult összképe érdekében.
A tervezési folyamat során felállítottunk továbbá egy színhierarchiát is, amit figyelembe véve dolgoztunk a site-on.
Az oldal elrendezésékor a tradicionális 12 oszlopos elrendezést alkalmaztuk.
A HEPA sajátosságait figyelembe véve egy kis indusztriálisszínezetet szerettünk volna adni az oldalnak, ezért az elrendezésnél három oszlopba rendeztük a tartalmat, és a határoló vonalaikat megjelenítettük a végsőterveken is.