back

MÁV - Magyar Állam Vasutak

  • MÁV
  • Hungarian National Railway
  • 2020-2021
image

Feladatok

  • Brand Identity
  • Iconography
  • UX/UI Design
  • Interaction Design
  • Design System
  • Illustrations

Leírás

A MÁV és reklámügynöksége, a Lounge Design kért fel minket arra, hogy újratervezzük az utasszállítás online jegyértékesítési felületét.

Azzal, hogy lehetőséget kaptunk, hogy újrarajzolhassuk a teljes élményt, egy elképesztően izgalmas kihívást jelentő feladat közepén találtuk magunkat. A vizuális újratervezés sarokpontja ez az átfogó brand kézikönyv, ami meghatározza a következetes, egyedi és modern digitális felület irányvonalait.

image
image
image
image
image
image
image
image

Arculati kézikönyv

Az alapvető arculati irányelveket egy 48 oldalas dokumentációban fektettük le és rendszereztük, amiben mindent részleteztünk a gyakorlati felhasználástól az alapelvekig. A tervezési folyamat során az Atomic Design módszertanát használtuk, ami tisztábban, valamint a megfelelő sorrend és hierarchia (atomok, molekulák, organizmusok stb.) alapján definiálja a felhasználói felület tervezési rendszereket.

image

Moduláris ábrázolások

A felhasználói felületen könnyen értelmezhető illusztrációkat készítettünk az összetettebb folyamatok ábrázolásának egyszerűsítése érdekében. Az ábrákat rugalmasan alakíthatóra terveztük, elemeik könnyen módosíthatók annak érdekében, hogy a megfelelő üzenetet közvetítsék. A struktúra az alábbi rétegekből áll:

image
image

Reszponzív ikonkészlet

A branding rendszer részeként készítettünk egy ikonkészletet, ami kifejezetten a termék szükségleteire szabtunk. Az ikoncsalád reszponzív funkciója révén a részletek hozzáadása és eltávolítása elérhető minden méretben.

image
Készen állunk a következő kihívásra!
Szívesen szórunk csillámport a Te márkádra is remek megoldásainkkal. Te csak nézd, ahogy jönnek az eredmények!