Az alapvető arculati irányelveket egy 48 oldalas dokumentációban fektettük le és rendszereztük, amiben mindent részleteztünk a gyakorlati felhasználástól az alapelvekig. A tervezési folyamat során az Atomic Design módszertanát használtuk, ami tisztábban, valamint a megfelelő sorrend és hierarchia (atomok, molekulák, organizmusok stb.) alapján definiálja a felhasználói felület tervezési rendszereket.
MÁV - Magyar Állam Vasutak
- MÁV
- Hungarian National Railway
- 2020-2021

Feladatok
- Brand Identity
- Iconography
- UX/UI Design
- Interaction Design
- Design System
- Illustrations
Leírás
A MÁV és reklámügynöksége, a Lounge Design kért fel minket arra, hogy újratervezzük az utasszállítás online jegyértékesítési felületét.
Azzal, hogy lehetőséget kaptunk, hogy újrarajzolhassuk a teljes élményt, egy elképesztően izgalmas kihívást jelentő feladat közepén találtuk magunkat. A vizuális újratervezés sarokpontja ez az átfogó brand kézikönyv, ami meghatározza a következetes, egyedi és modern digitális felület irányvonalait.








Arculati kézikönyv

Moduláris ábrázolások
A felhasználói felületen könnyen értelmezhető illusztrációkat készítettünk az összetettebb folyamatok ábrázolásának egyszerűsítése érdekében. Az ábrákat rugalmasan alakíthatóra terveztük, elemeik könnyen módosíthatók annak érdekében, hogy a megfelelő üzenetet közvetítsék. A struktúra az alábbi rétegekből áll:


Reszponzív ikonkészlet
A branding rendszer részeként készítettünk egy ikonkészletet, ami kifejezetten a termék szükségleteire szabtunk. Az ikoncsalád reszponzív funkciója révén a részletek hozzáadása és eltávolítása elérhető minden méretben.

