SMS-ezünk, chat-elünk, e-mailezünk, kommentelünk. De mikor írtál utoljára kézzel levelet? Pedig mennyivel személyesebb, értékesebb az, ha előveszel egy tiszta papírt, összeszeded a gondolataid, gyöngybetűkkel leírod, majd szép borítékba teszed, megcímzed és elballagsz vele a postára.A modern kor technológiai vívmányai erősen hozzájárulnak ahhoz, hogy a levélküldés hagyománya kikopjon mindennapjainkból. Évente max. 1-2 személyes, kézzel írott levelet adunk fel a több ezer online üzenet mellett. Az utóbbi év, és a személyes kapcsolattartás hiánya kifejezetten rávilágít arra, mennyire nem elhanyagolható a személyes odafigyelés, egymásra szánt idő a kapcsolatainkban, így különösen időszerű a téma felemelése.
Magyar Posta - Kézzel írott levelek
- Magyar Posta - Kézzel írott levelek
- 2021

Feladatok
- Social media strategy
- Online video
Leírás
A Magyar Posta számára egy olyan tartalmi stratégiát készítettünk, melynek célja hosszú távra meghatározni a Magyar Posta témáit az online térben, és vonzóbbá, szerethetőbbé tenni a vállalatot. Ennek első mérföldköve a Kézzel Írott levelek kampány, melyben Lackfi János kortárs író, költő, tanár főszereplésével a levélírás értéktöbbletét állítottuk szembe a digitális kommunikációval, és ösztönöztük levélírásra a fiatalokat.
Intro
Megoldás
Az online videót a Költészet napján indítottuk el. Lackfi János egy kifejezetten az alkalomra írt versben mutat rá a digitális kommunikáció értékdeficitjére, ezzel szembeállítva a kézzel írt levél értéktöbbletét. A film játékos, frappáns és nem mindennapi jellegével cél, hogy felkeltsük a célközönség figyelmét, ráirányítsuk a problémára, és bemutassuk a megoldást, valamint buzdítsuk a közönséget, hogy csatlakozzanak a Magyar Posta kiemelt jelentőségű ügyéhez. A filmmel és kapcsolódó tartalmakkal hosszabb távra határoztuk meg a Magyar Posta témáit a közösségi médiában, melyek kimagaslóan jó fogadtatásra találtak.

Eredmények
A film a várakozásokat is felülmúlva, kiemelkedően teljesített a Facebook hírfolyamában:
- 394 ezer organikus elérés (a Magyar Posta követőszámának több, mint 11-szerese.)
- Egy átlagos poszthoz képest 21788%-al magasabb elérést hozott.
- Videó megtekintések: 246 ezer
- Total engagement: 10,9 ezer.
- Reakciók: 8,5 ezer Megosztás: 1.9 ezer
Díjak
- OVA - Online Video Audio Award 2021 - Ezüst
- OVA - Online Video Audio Award 2021 - Különdíj
- CMA - Content Marketing Award 2021 – Ezüst
- BestNet - Döntő