Tekintve, hogy a célcsoport nagyon széles (18-65 évesek) igyekeztünk minél letisztultabb, egyértelműbb illusztrációkat és ikonokat megalkotni.
Konzisztencia jegyében az összes ikon vastagsága: 2 px.
Az Antenna Hungária megkeresésére megfiatalítottuk a mindigTV 2015-ben elrajtolt website-ját. Nagy kihívás volt számunkra, hiszen egy nagyon komplex, rengeteg információval megtűzdelt oldalról beszélünk, ahol a felhasználók online tudják megrendelni a számukra szimpatikus szolgáltatást vagy tájékozódni meglévő szolgátatásukkal kapcsolatban, így kiemelten fontos volt az információs architectúra és hierarchia pontos megtervezése és kialakítása.
Tekintve, hogy a célcsoport nagyon széles (18-65 évesek) igyekeztünk minél letisztultabb, egyértelműbb illusztrációkat és ikonokat megalkotni.
Konzisztencia jegyében az összes ikon vastagsága: 2 px.
Nagy kihívás volt számunkra, hogy miként tudnánk a legátláthatóbban, legfelhasználóbarátabb módon megjeleníteni a felhasználóknak a mindigTV csatornakínálatát csomagonként, mind mobilon, mind asztali verzión.
Érdekes feladat volt megtervezni továbbá, hogy a felhasználók egy térképen megnézhessék, hogy a legjobb minőségű adásvétel érdekében, milyen irányba kell, hogy elforgassák a parabola antennájukat, és az irány jól kivehetően jelenjen meg a térképen.