Dot Blog
2025 Programmatic Trends - New Directions, New Opportunities
A programmatic hirdetések 2025-ben új szintre lépnek az AI, automatizáció és hyperperszonalizáció révén. A hangalapú hirdetések és az automatizált kreatívok egyre fontosabbá válnak, miközben az 1st party data szerepe megerősödik. A kihívás az egyensúly megtalálása: releváns, de nem tolakodó hirdetések létrehozása. Kattints a részletekért és készülj fel a jövő programmatic trendjeire!
#News
All the posts
2025 Programmatic Trends - New Directions, New Opportunities
A programmatic hirdetések 2025-ben új szintre lépnek az AI, automatizáció és hyperperszonalizáció révén. A hangalapú hirdetések és az automatizált kreatívok egyre fontosabbá válnak, miközben az 1st party data szerepe megerősödik. A kihívás az egyensúly megtalálása: releváns, de nem tolakodó hirdetések létrehozása. Kattints a részletekért és készülj fel a jövő programmatic trendjeire!
Mik voltak kedvenc reklámjaink a 2025-ös Super Bowl-on?
Sportrajongóként, sőt, NFL-rajongóként nagyon durva látni, hogy hová formálódott a Super Bowl az évek alatt.
Akadálymentesség és befogadó felhasználói élmény a digitális tervezésben
Ahogy a digitális világ egyre inkább átszövi mindennapjainkat, úgy válik egyre fontosabbá, hogy minden felhasználó számára elérhetővé tegyük a digitális termékeket és szolgáltatásokat. 2024-ben az akadálymentesség már nemcsak egy extra szolgáltatás, hanem a digitális tervezés alapvető elvárása, ami egyenlő hozzáférést garantál mindenki számára, képességektől és fogyatékosságoktól függetlenül.
Mi van a számok mögött?
Tény, hogy a szimpátia és a saját márkáját – ideális esetben – a legjobban ismerő ügyfél intuíciói, vágyai fontosak a megfelelő véleményvezérek kiválasztásakor, de egy professzionális kiválasztási folyamat jóval összetettebb is lehet ennél. A Dot Creative új cikkéből kiderül, mely metrikákra, számokra érdemes figyelni egy influencerkampány tervezésekor, ahogy az is, hogyan vezethetnek minket félre ezek az adatok.
Szoboszlai Dominik duplázott!
Hogyan realizálódik a közösségi médiában a Liverpool-hatás? – A Dot Creative elemzése