Dot Blog
2025 Programmatic Trendek - Új Irányok, Új Lehetőségek
In 2025, programmatic advertising will reach new heights with AI, automation, and hyper-personalization. Voice ads and automated creatives will become more prominent, while first-party data gains importance. The key challenge is balancing relevance with user comfort, ensuring ads remain engaging but not intrusive. Click to learn more and get ready for the future of programmatic trends!
#News
Összes bejegyzés
2025 Programmatic Trendek - Új Irányok, Új Lehetőségek
In 2025, programmatic advertising will reach new heights with AI, automation, and hyper-personalization. Voice ads and automated creatives will become more prominent, while first-party data gains importance. The key challenge is balancing relevance with user comfort, ensuring ads remain engaging but not intrusive. Click to learn more and get ready for the future of programmatic trends!
Mik voltak kedvenc reklámjaink a 2025-ös Super Bowl-on?
Sportrajongóként, sőt, NFL-rajongóként nagyon durva látni, hogy hová formálódott a Super Bowl az évek alatt.
Akadálymentesség és befogadó felhasználói élmény a digitális tervezésben
Ahogy a digitális világ egyre inkább átszövi mindennapjainkat, úgy válik egyre fontosabbá, hogy minden felhasználó számára elérhetővé tegyük a digitális termékeket és szolgáltatásokat. 2024-ben az akadálymentesség már nemcsak egy extra szolgáltatás, hanem a digitális tervezés alapvető elvárása, ami egyenlő hozzáférést garantál mindenki számára, képességektől és fogyatékosságoktól függetlenül.
Mi van a számok mögött?
Tény, hogy a szimpátia és a saját márkáját – ideális esetben – a legjobban ismerő ügyfél intuíciói, vágyai fontosak a megfelelő véleményvezérek kiválasztásakor, de egy professzionális kiválasztási folyamat jóval összetettebb is lehet ennél. A Dot Creative új cikkéből kiderül, mely metrikákra, számokra érdemes figyelni egy influencerkampány tervezésekor, ahogy az is, hogyan vezethetnek minket félre ezek az adatok.
Szoboszlai Dominik duplázott!
Hogyan realizálódik a közösségi médiában a Liverpool-hatás? – A Dot Creative elemzése